Drukujemy samoprzylepne etykiety, takie naklejki na opakowania pozwalają na przekazanie różnych informacji jak obsługiwać klienta outsourcing obsługi klienta jak obsługiwać klienta

System lojalnościowy dla stałych klientów to jedno z bardzo skutecznych działań marketingowych, które pozwala wyróżnić stałych klientów chętnie i często nabywających produkty lub usługi. Warto o tego typu nagrodach pomyśleć mając zamiar propagować różnego typu gadżety reklamowe. Zyskanie rabatu na kolejne zakupy lub otrzymanie usługi za połowę ceny cieszy, ale jeszcze większą radość przyniesie ich połączenie z namacalnym, materialnym gratisem od firmy.

Co wybrać na podarunek reklamowy dla stałego klienta?

Zwiększ sprytnie sprzedaż przez gadżety

Karty stałego klienta pozwalają zbierać punkty, które można wymienić na konkretne wynagrodzenie. Warto przemyśleć kwestię umożliwiania wykupu usług czy towarów za pół ceny. Być może tego typu działanie nie jest konieczne i wystarczy zainwestować w gadżety reklamowe dla stałych nabywców.

Będą również osoby, które zdecydują się na połączenie tych dwóch rozwiązań. Wśród ciekawych propozycji na gadżety reklamowe znajdują się wszelkiego typu próbki. Sprawdzą się zwłaszcza w dwóch branżach – kosmetycznej i spożywczej.

Malutkie próbki perfum, mydełek, żeli pod prysznic czy peelingów wzbudzą zainteresowanie i często powodują jednocześnie potrzebę nabywania oryginalnego towaru. W branży spożywczej bez najmniejszego problemu zapoznamy klienta z nowym smakiem lub nowym produktem spożywczym proponując mu spróbowanie kawałeczka nowego ciastka, sera, kiełbasy itp. Warto tego typu gratisy ładnie zapakować, ponieważ opakowane sprawi, że stały klient poczuje się wyjątkowo.

Nie można dopuścić by promowanie marki poprzez gadżety reklamowe w ramach systemu lojalnościowego przypominało zwykłą akcje reklamową. Musi ona być wyjątkowa i zarezerwowana dla niewielu. Niedostępność sprawia, że rośnie zainteresowanie.

Jeżeli dzięki temu uda się pozyskać kolejnych stałych kupców odniesiemy prawdziwy sukces. Dobrym pomysłem a gadżet reklamowy w systemie lojalnościowym jest też pakowanie produktów kupowanych przez stałych nabywców w znacznie ładniejsze torebki niż pozostałych. Ten zabieg również zadziała zachęcająco i pomoże wyróżnić lojalność konsumentów.